Kunstkaarten
(klik op de afbeelding om het werk groter te bekijken)
stuur een bericht naar de kunstenaar

Bordje
2024gedraaid bordje

Sp23
2023sp tegel

Septtekster
2021Septtekster

Geometegel
2018Geometegel

grote docahemicosahedron
2016grote docahemicosahedron zwart bakkende steengoedklei met blauw glazuur Docahemicosahedron is een polyhedron. In de mensenwereld is alle vierkant, dit sculptuur gaat uit van vijf hoeken.

Penta ster
2014Penta ster

Familiewapen
2013Dit is het familiewapen van de familie Van Aarle op een keramische tegel.

Docahemicosahedron
2011Docahemicosahedron is een polyhedron. In de mensenwereld is alle vierkant, dit sculptuur gaat uit van vijf hoeken.
Raku gestookt
spiral G
2007Spiral G zwarte klei met blauw glazuur

Spooktoren
2006Spook toren voor de Schijndelse film Sleutjes Spook

Tegeltekening
2005Tegeltekening Hier heb ik een tekening op papier overgezet op een tegel.

Draakje
2004Bronzen Draakje De draak komt in vele culturen voor. Je vind hem b.v. in Zuid-Amerika, Ijsland en het Verre Oosten. De Oosterse draak wordt gezien als teken van geluk.

Landkaarttegel Tiendekaart 1757
2004Dit is een tegel met erop de Tiendekaart van Schijndel uit 1757

Teknotolletje
2003Bronzen Teknotolletje met kopernitraat

Traptorentje
2002Traptorentje met cobalt glazuur

Teknotol
2000Teknotol zwarte klei met lila glazuur “Mijn interesse gaat uit naar de betekenis die abstract geometrische figuren in zich dragen en naar de onzichtbare krachten achter de materie. Inspiratiebronnen zijn o.a. oosterse en middeleeuwse bouwkunst, structuren in de natuur en de tekno(logische) cultuur. Ik ben geïntrigeerd door alchemistische synchroonlopende materiële en psychische transformatie, door de puurheid van het keramisch materiaal en door de magie van de gekleurde steen."

Haantje
1999Haantje

Logo
1997Logo zwartbakkende klei Suzanne van Doremalen is opgegroeid in Schijndel en heeft daar ook haar atelier. Tijdens haar studie autonome keramiek aan de Akademie voor Kunst en Vormgeving in `s Hertogenbosch woonde zij er in de binnenstad. De middeleeuwse vestingwerken en gebouwen aldaar inspireerden haar tot het maken van grond- en wandsculpturen met een lineair karakter. Ook is haar interesse in structuren in de natuur en de [tekno]-logische cultuur weerspiegeld in haar sculpturen. Haar aandacht gaat uit naar de betekenis die abstract geometrische figuren in zich dragen en naar de onzichtbare krachten achter de materie. Ze is geïntrigeerd door de alchemistisch synchroon lopende materiële en psychische transformatie en ook door de puurheid van het keramisch materiaal en door de magie van de gekleurde steen.